درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره غزه

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاعِ غزه باز هم نتیجه‌ای نداشت و شورای امنیت هیچ تصمیمی برای استفاده از اختیارهای قانونی خود برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونی نگرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 0
    آخه در این دنیای لعنتی که دارند زن و بچه و کودک می کشند و قانون حمایت از حیوانات درست می کنند و جان آدم ها هارو این قدر بی ارزش می کنند کاری به دین ندارم اینکه یک انسان ارزشش از یک حیوان کمتره چون منافع قدرتهای پست در اونه باید جنگید و مثل امام حسین خون خود را نثار آدم های با وجدان کرد هر کسی این تصاویر آدم کشی غزه و لبنان را می بیند و ککش نمی گزد اون شخص آدم نیست از کفتار هم کمتر است آهای اعراب بی عرضه سلطنت طلب که پول و ثروت از همه چیز برای شما مهم تر است و زن صیغه ای آمریکا هستند و شما را برای مبادا می خواهد و بعضا به خاطر خریت شما تفرقه بین مسلمان ایجاد می کند و آب را گل آلود می کند تا ماهی ش را بگیرد پس کی می خواهید بیدار شوید خدایا هرچه انسان با شرف را نگه دار و آدم های بی رگ و ریشه را زره زره نفشان را قطع کن به امید برافراشته شدن پرچم مهدویت امام زمان و از بین رفتن کفتارهای کثیف
  • DE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 0
    شورای امنیت بدرد قبرستان میخوره! تاوقتی ملل حق رای مساوی نداشته باشند. یک مرده متحرکه. حق وتو باید برانداخته بشه. ایران لازمه خودش یک سازمان ملل جدید راه اندازی کنه که جلو ظلم و بی عدالتی رو بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس